Sep 20, 2009

Raya menjelang seat belubang~

selamat hari raya & maaf zahir batin kepada semua sahabat handai yg jauh dimata dekat di paru2...halalkan semua makan dan minum & terima kasih banyak2 ats jasa2 murni yg penah ditaburkan kepada aku selama mengenali korg semua xspecially mijan, jali, atok, usin, org tua, amin, epul dan kawan2 kerja lain serta rakan friendlist aku di frenster mahupun di facebook.sangkiu~

sehari sebelum menjalang raya aku dikejutkan dengan seat moto yg belubang2...demn, sial punya kucing mana ntah panjat moto aku.demn skali lagi...terasa cam nak mencarut ja. haishh,dapat siap la...aku ketip semua kuku dia.aiiii....skali lagi slamat hari raya, jauhi kucing dari moto anda...peace!

9 comments:

Red Chopsticks said...

ada org berkata2 n buat karangan!wahhh..

ezzo_zul said...

tu kata2 semangat atau sekadar ayat reverse?hehehe~

Red Chopsticks said...

smangat~hehehehe + reverse

Unknown said...

aku follow blog ko ye bro. mau tgk flickr photostream. hehe.

ezzo_zul said...

cik red>> dushh!

mr.ja a>> welkam bro!

Red Chopsticks said...

hekhek..tu dia team nk g skodeng aweks dh mula berstrategi..sy mauuu ikuuuuttt...

ezzo_zul said...

heheheh...boleh2.cik red mesti kena pegi,u kan driver i.nanti kita set time.

Red Chopsticks said...

ngehh tak dak maknanya..g naik bus aah..baru tourist..

Anonymous said...

alah sweetnyer korang.... ;p